Mustang and Ford Performance Forums banner

1 - 9 of 9 Posts

·
Registered
Joined
·
207 Posts
I bet some lemmings think they got a turbo on theirs too LMAO


:lol :lol :lol :lol


Jeff
 

·
Premium Member
Joined
·
882 Posts
Those guys pointed out my worn-out brown turbo so I bought the blue turbo from the dude with the hat. Picked up a ton of horspower. :p

Can't believe that vid is still making it's rounds. LOL
 

·
Registered
Joined
·
223 Posts
... ha ha. that's Bingo13 isn't it!
i've only met him once, but that's gotta be him...
 

·
Registered
Joined
·
223 Posts
the OSU cap was a good touch...
 

·
Registered
Joined
·
57 Posts
omg, that was friggin great! Kenneth Bell, haha. The Gatorade was probobly the best part :lol
 

·
Premium Member
Joined
·
882 Posts
coleman said:
... ha ha. that's Bingo13 isn't it!
i've only met him once, but that's gotta be him...
Bingo13 & sbc.cobra;)
 

·
Pushrod Dinosaur
Joined
·
1,006 Posts
LMAO!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAAHHA You knew i had to click on this thread with a title like that!!!!!!!! THATS the vid i tried to get you to D/L 2 months ago. Fuggin hilarious!!


gary
 
1 - 9 of 9 Posts
Top